Actualitat
El pas del Grand Départ del Tour de França posiciona la Costa Daurada com a destinació cicloturística de primer nivell
La Costa Daurada es promociona com a destinació cicloturística amb accions a Madrid, Gijón, València i Sant Sebastià, coincidint amb l’arribada del Tour 2026. Més de 200 professionals han participat en les jornades.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha impulsat una acció promocional a Madrid, Gijón, València i Sant Sebastià per posicionar la Costa Daurada com a destí cicloturístic estratègic en un any clau: l’arribada del Tour de França per primera vegada a la seva història a les comarques tarragonines.
Durant octubre i novembre s’han celebrat quatre presentacions professionals amb més de 200 assistents, entre ells clubs ciclistes, agències especialitzades, mitjans i figures destacades com Gema Pascual, seleccionadora nacional de ciclisme femení, o els exciclistes Dani Moreno i Miguel Perdi, així com representants de l’equip Euskaltel.
El vicepresident del Patronat, Eduard Rovira, ha reforçat la imatge de la Costa Daurada com un autèntic paradís per a les dues rodes i ha animat a descobrir el territori abans i després del pas del Tour. Les jornades també han estat una oportunitat per donar a conèixer la seva gastronomia, amb degustacions de productes locals i vins de les DO Montsant, Tarragona, Conca de Barberà, Penedès i Priorat.
L’acció s’ha complementat amb nous materials promocionals: un catàleg de cicloturisme, una pàgina web temàtica, un vídeo promocional i elements gràfics i de marxandatge, que reforcen la projecció de la Costa Daurada com a destinació esportiva, cultural i gastronòmica de primer nivell.